Kubek z logo Twojej firmy – hit wśród gadżetów reklamowych

Firmy od lat rozdają przeróżne gadżety reklamowe, a my jako konsumenci chętnie wyciągamy po nie ręce. W naszym zachowaniu nie ma nic dziwnego, wszyscy lubimy dostawać prezenty! Czy upominek od konkretnego przedsiębiorcy jest bezinteresowny? Nie do końca. Razem z gadżetem dostajemy również logo. Obecnie dowolny znak może zostać naniesiony na niemalże wszystkich powierzchniach, stąd też potrzeba przekazywania Klientom gadżetów codziennego użytku, dzięki którym firma nie tylko będzie wywoływać pozytywne skojarzenia, ale i zagości w życiu potencjalnego kontrahenta. Dla mnie zasady są uczciwe. Firmo! Zapraszam Cię do mojego życia, akurat wypisał mi się długopis.

Sprawdzone rozwiązania w klasycznym wydaniu

Od jakiegoś czasu chętnie przyglądam się firmom, które wybierając gadżety reklamowe, za skuteczniejsze uważają te bardziej „egzotyczne”, niejednokrotnie zapominając o klasycznych i sprawdzonych rozwiązaniach. Pogoń za nowinkami technologicznymi nie zawsze okazuje się strzałem w przysłowiową dziesiątkę. Czy jest zatem gadżet, na którego produkcję decydują się zarówno rynkowi giganci jak i małe firmy?

Wśród szerokiej gamy popularnych i wyprodukowanych niewielkim kosztem gadżetów reklamowych, prym wiodą kubki. Podczas gdy umieszczone na power banku logo, z okazaniem swoich wdzięków cierpliwie czeka na rozładowanie baterii, a parasol z wytęsknieniem „wypatruje” pogorszenia pogody, nasz potencjalny Klient zdąży już wypić kilka „małych czarnych”. Pijałem w asyście wielu marek i kolorowych logotypów, dlaczego tym razem to twój znak firmowy nie miałby umilić mi porannej kawy?

Po pierwsze jakość!

Obecnie przygotowany w charakterze gadżetu reklamowego kubek wcale nie musi być nudny i przewidywalny! Postępujący rozwój technologiczny i wciąż rosnące oczekiwania odbiorców, nie pozwalają na przygotowywanie nietrwałych i nieestetycznych gadżetów. Nakładanie logotypu na kubek, który po pierwszym myciu traci swój pierwotny blask, bezpowrotnie przeszło do lamusa. Poza jakością i starannym wykonaniem Klienci oczekują niebanalnego designu i kreatywności. W asyście klasycznych kubków ze znakiem firmowym, coraz częściej pojawiają się produkty zaskakujące odbiorców swoją innowacyjnością.

Innowacje drogą do pozytywnych skojarzeń

Choć dla starannie wykonanego kubka z logo Twojej firmy w mojej szafce zawsze znajdzie się miejsce, wiele firm i za pomocą tego gadżetu, sięga po dodatkowe, przykuwające uwagę detale. Niewątpliwym hitem ostatnich miesięcy stały się kubki zawierające elementy tablicowe, po których możemy pisać kredą. Takie rozwiązanie pozwala Klientom na zapisywanie dowolnych tekstów, które w każdej chwili mogą zetrzeć. Możliwość sporządzania krótkich notatek, bądź pozdrowień, ma szansę poprawić humor Twojego Klienta i sprawić, by znajdujące się obok logo, wywoływało wyłącznie pozytywne skojarzenia. Zaskakującym rozwiązaniem są również kubki z nadrukiem termochromowym, czyli znikającym pod wpływem zmiany temperatur. Wyżej wymieniona metoda może zostać połączona z innymi technikami. Zaskocz Klienta wiadomością, którą zobaczy dopiero w momencie zalania kubka wrzątkiem! Możliwości jest naprawdę wiele!

A co z osobami, które kawę piją wyłącznie w filiżance? Nie zmieniajmy ich upodobań! W takich przypadkach polecamy filiżanki, których fikuśne kształty i wzory, niezdecydowanych również mogą przyprawić o zawrót głowy!

W Studio Optimo uważamy, że „wszystkie kubki nasze są”, niemniej autorski projekt graficzny, zdecydowaliśmy się przelać właśnie na filiżankę. Została ona dokładnie wypalona w piecu, dzięki czemu przygotowana przez nas grafika jest odporna na czynniki zewnętrzne i chemiczne. Produkt osobiście myłem w zmywarce i ręcznie, szorując ze wszystkich sił… Ona nadal wygląda jak nowa! Cóż… Wykonanie godne pochwały! 🙂